lokalni seo

Večina nasvetov za SEO, ki jih je moč najti na spletu, se nanašajo na globalni SEO. Ta predvideva, da se želimo uvrstiti v glavnem na angleške ključne besede, globalno. Ko pa pride do tega, da ciljamo področje Slovenije in slovenski jezik, pa se je bolje poslužiti lokalnih SEO tehnik. Poglejmo si,. katere so specifike, na katere se je pri lokalnem SEO potrebno osredotočiti, da čimprej in s čim manj sredstev doseže boljše uvrstitve.

Uporabljajte slovenske besede in čim manj tujih

lokalni SEO zahteva da na vse možne načine povemo iskalnikom, na katero lokacijo ciljamo, na kateri lokaciji nudimo izdelke in na kateri jezik. Pogosto je težava v kolikor so iskalniki “zbegani” glede ciljanja na lokacijo in naše strani prikazujejo na angleška iskanja. To se še posebej pogosto dogaja, kadar v naslovih strani uporabljamo imena tujih blagovnih znamk, ali besede, ki so enake v slovenščini in angleščini. Četudi uporabimo tako besedo, jo moramo tako povezati v neko slovensko frazo. Težavo v tem primeru predstavlja uvrstitev na tujo besedo, ki sproži ogromno prikazov a 0% klikov, kar je slab indikator za iskalnike, saj sporoča, da je naša stran ne-relevantna.

Uporabljajte lokalno domeno

Pogosto dajejo podjetja pri izbiri domene prednost pomenu, kot tehničnim zadevam. Tako npr. izberejo domeno v smislu nasmej.se, ko bi lahko izbrali domeno v smislu humor.si. Res je, da je taka uporaba včasih smiselna, a vsekakor potrebna premisleka. Pomen je namreč prednost, saj takoj pove, o čem nekaj govori, hkrati pa si ga je zlahka zapomniti. Tehnično gledano pa je končnica .se švedska in lahko v določenih primerih zbega iskalnike.

Upoštevajte lokalna iskanja

V Sloveniji so ta iskanja povezana z mesti. Uporabniki tako iščejo v smislu “servis računalnikov ljubljana” in podobne variante. Za podjetja je torej smiselno, da izdela t.i. landing page-e, za posamezne lokacije. S tem doseže uvrstitve na specifične lokacije.

Poleg vsega omenjenega je smiselno ustvariti tudi Google My Business profil, ki je povezan s spletno stranjo in v zemljevidih nudi uvrstitve podjetja skupaj s podatki o lokaciji in izvajanju storitev ter delovni čas

Preverite uvrstitve

Za spremljanje uvrstitev spletne strani in morebitne izboljšave ter popravke priporočamo, da si namestite Google Search Console, s pomočjo katerega lahko spremljate v katerih državah se sprožajo prikazi vaše strani v Google iskalniku

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja