inbound-marketing5

Vhodni ali inbound marketing je strategija, ki uporablja številne oblike trženja vsebine – trženje vsebin, blogi, dogodki, SEO, socialni mediji in še več – z namenom ustvarjanja prepoznavnosti blagovne znamke in privabljanje novih poslovnih priložnosti.

V nasprotju z outbound marketingom, kjer tržniki poskušajo najti kupce, inbound marketing pritegne pozornost kupcev in omogoča podjetju, da ga kupci zlahka najdejo.

Zakaj je Vhodni Marketing nujen?

Živimo v svetu, kjer je preveč informacij in premalo pozornosti – hitrost ustvarjanja informacij pa se pospešuje. Po IBM-ovih podatkih vsak dan ustvarjamo 2,5 tisoč bajtov podatkov – toliko, da je 90% podatkov na svetu ustvarjenih samo v zadnjih dveh letih.

90% vseh podatkov na svetu ustvarjenih samo v zadnjih dveh letih … vsak dan ustvarimo 2,5 tisoč bajtov podatkov.

Danes so kupci bolje opremljeni. Splet jim omogoča takojšnje informiranje in izobraževanje. Dostopajo do podrobnih specifikacij, cen in mnenj o izdelkih in storitvah 24/7 z nekaj kliki. Medtem pa jih družbeni mediji spodbujajo, da si delijo informacije in primerjajo izkušnje, medtem ko mobilne naprave dodajajo dimenzijo, kjerkoli in kadarkoli, vsakemu vidiku izkušnje.

Inbound marketing je tako močan, ker vam omogoča, da potrošniku ponudite točno tiste odgovore, ki jih iščejo na točno določeni točki nakupnega procesa.

Tak način smo uporabili za podjetje Svet Klime. Stranke tako pri raziskovanju različnih nakupnih možnosti naletijo na koristne članke o klimatskih napravah in toplotnih črpalkah, s katerimi si pomagajo pri oblikovanju nakupne odločitve. Zatem sledi remarketing in e-poštni marketing, ki poskrbi, da podjetje še naprej komunicira z  njimi.

Zaradi tega postajajo tradicionalne marketinške taktike, ki temeljijo na »najemu« pozornosti kupcev, ki jo nudijo drugi – in prekinejo kupca v procesu – vedno manj učinkoviti.

Čeprav se ta zelo razlikuje glede na kompleksnost izdelka in tržno zrelost, so lahko današnji kupci od dveh tretjin do 90% poti skozi svoj nakupni proces, preden se pridejo v stik s prodajo.

Čas za vhodni / inbound marketing!

 

Da bi zamenjali zastarele marketinške taktike “najemanja pozornosti”, podjetja uvajajo nove metode. Te so usmerjene v osveščanje, razvoj odnosov in ustvarjanje potencialnih strank (lead generation). Skratka, vhodni marketing pritegne kupce k vam, da jih negujete. Pomaga tistim v začetni fazi nakupnega procesa najti vaše podjetja. To vodi do močnejšega vpliva na njihove prihodnje odločitve o nakupu.

Inbound marketing je nujen za preživetje

 

Vhodni marketing ponuja številne ugodnosti. Ko se učinkovito uporablja, lahko:

  • Oblikuje blagovno znamko in vpliva na prihodnje nakupe.
  • Ustvari doseg na socialnih medijih in vhodne povezave.
  • Kupce postavi na voznikov sedež.
  • Pomaga pri prizadevanjih za SEO optimizacijo.
  • Poveča prepoznavnost blagovne znamke.
  • Omogoči strankam, da sodelujejo z vašo blagovno znamko, kadar je to potrebno, 24/7.
  • Ustvari kvalificirane “leade” za manj denarja (v primerjavi s tradicionalnim trženjem).

Za razliko od tradicionalnih tržnih metod, se inbound marketing sčasoma nadgrajujejo. Na primer, močna vsebina ponuja številne takojšnje in dolgoročne koristi. To prinaša pozornost vašemu podjetju takoj, in predstavlja dolgoročen vir strank. Ker vsebina pridobi večjo izpostavljenost, lahko postane stalni vir inbound prometa prek optimizacije iskalnikov (SEO), socialnih “share-ov” in ustnih priporočil.

Ključno je ustvariti strategijo vsebine, prilagojeno vašim profilom in stopnji nakupovalnega cikla, v katerem so. S tem nudite dragoceno vsebino, ki je neposredno usmerjena k temu določenemu obiskovalcu. To jim pomaga premakniti navzdol po nakupnem ciklu, odgovoriti na njihove ugovore in zgraditi zaupanje. Vsi ti dejavniki povzročajo kratke prodajne čase, bolj kvalificirane “leade” in lažjo prodajo za vašo prodajno ekipo.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja