odškodnine in optimzacija

Vedno, ko z namenom, da uporabnik spleta išče informacijo, zabavo, storitev ali produkt s pomočjo iskalnika najde”umirjeno” stran rezultatov iskanja. Povezave do spletnih strani razvrščene po relevantnosti, po pomembnosti. Bolj kot te ustrezajo njegovim pričakovanjem, tem bolj zaupa iskalniku. Sčasoma ta iskalnik postane neke vrste “avtoriteta” za uporabnika. Za temi rezultati iskanja, ki so tisti hip sicer statični, pa se dnevno odvijajo tudi milijonske bitke med podjetji, z namenom, da dosežejo prva oz višja mesta v iskalnikih. S tem namreč dosežejo svojo ciljno skupino uporabnikov “v trenutku, ko ti iščejo njihove storitve (npr odškodnine) ali izdelke. Prvi položaji so “moč in  denar”. S pomočjo prvih položajev lahko vplivate na razmišljanje ljudi, prodajate, ustvarjate vzdušje, širite informacije, …

Je klik vreden 100 €?

Ključne besede so iskalni izrazi, to so besede ali fraze, ki jih uporabniki vpišejo v iskalnike. Nekatere iskalne izraze se išče poredko, nekatere vsako sekundo. Nekateri iskalni izrazi pomenijo, da se za njimi skriva posel vreden milijonov. Kako je to mogoče? Če je nekdo zbolel za rakom, ki je posledica tega, da je živel v bližini tovarne azbesta, bo verjetno lahko za svoje zdravstveno stanje zahteval odškodnino. Tak primer je za odvetniške pisarne oz. za podjetja, ki se ukvarjajo z odškodninskim pravom, vreden veliko. Celo toliko, da so pripravljeni za klik na oglas (za iskanje besede “xy rak odškodnina”) plačati 100 $ in več. Po drugi strani je tudi dejstvo, da takih iskanj ni veliko. Vsaj ne  v primerjavi s ključnimi besedami kot so “vreme”, “svetovno prvenstvo”, “volitve”, … Več spodaj:

Najbolj priljubljena iskanja v Google 2018

1) Svetovno prvenstvo v nogometu
2) Volitve
3) Bar
4) Meghan Markle
5) Evrovizija
6) Črni petek
7) Freddie Mercury
8) Zimske olimpijske igre
9) Ema
10) Pust

Več na Google trends

Koliko je vredna storitev, ki pripelje na prvo mesto iskalnikov?

Prav imate. Odvisno od ključne besede. Nekatere ključne besede pomenijo, da vašo spletno stran obišče milijone uporabnikov dnevno. To je promet, ki se lahko monetizira s pomočjo oglasov, plačanih objav, zbiranja informacij, …. Druge ključne besede lahko pripeljejo do vrhunskega posla, tretje lahko “izobražujejo” oz. posredujejo neko informacijo javnosti, …

Podjetja in posamezniki, ki so sposobni pripeljati prave uporabnike na prava mesta so eni izmed najbolj iskanih in zaželenih ponudnikov “tech” storitev na svetu. Optimizacija spletnih strani je dejavnost, ki se dogaja “potiho” v ozadju, v njej pa se vrti ogromno denarja in se vlaga vanjo ogromno dela, testiranja, prilagajanja, … Optimizacija spletnih strani je proces, ki je ne le zahteven, temveč tudi drag. Zastarele tehnike, ki se izvajajo pri optimizaciji so sicer razkrite, a tiste najsodobnejše in “know how” vodilnih, so skrivnost. Preberite si vse o tem, kaj je SEO, Optimizacija spletnih strani

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja