OBVESTILO O ODSOTNOSTI:
Cenjene stranke obveščamo, da imamo kolektivni dopust od 24.07.2017 do 06.08.2017.
Vsa naročila oddana med 18.07.2017 in 06.08.2017 bodo iz tega razloga obdelana šele 07.08.2017, ko ponovno nastopimo z delom.
Hvala za razumevanje
Garancijski pogoji

Pokvarjenemu delu je potrebno priložiti:

1. Potrjen garancijski list, ki ste ga prejeli ob nakupu !!!!!
2. Natančen opis napake, ki omogoča hitro lociranje in odpravo napake, v želji, da vam reklamacijo uredimo čim prej, ter originalna embalaža z vsemi dodatki !!!!

Pogoji za uveljavljanje garancije so:

• da izdelek ni mehansko poškodovan
• da v izdelek ni posegla oseba brez pooblastila
• da je kupec ravnal skladno z navodili za uporabo
• da je kupec uporabljal originalni potrošni material

Garancije ne priznamo v primeru:

• da je izdelek mehansko poškodovan
• da je okvara posledica previsoke električne napetosti
• da je okvara posledica iztoka baterij ali višje sile
• da je okvara povzročena med transportom po naši izročitvi
• da je okvara povzročena z nepravilno uporabo ali malomarnim ravnanjem
• da je okvara ali nedelovanje posledica posega nepooblaščene osebe
• da na artiklu in embalaži ni prisotne serijske številke

POZOR - PRI GRAFIČNIH KARTICAH ni dovoljeno v garancijskem roku menjavati ventilator za hlajenje ter spreminjati bios ali programsko opremo - z tem se takoj izniči garancija.

POZOR – PRI OSNOVNIH PLOŠČAH posebej bodite previdni na podnožje procesorja ki uporabljajo procesorje Intel! Če bodo konektorji oz pini na plošči poškodovani ali zviti in/ter zamenjani hladilni elementi na ploščah NE priznavamo garancije !!!


Garancija ne pripada potrošnemu materialu, kot so: baterije, papir, kartuše, mediji, tonerji in podobno (razen če ni označeno drugače).

Doživljenska garancija pri določenih izdelkih pomeni, da garancija velja, dokler se ta model izdelka izdeluje - ko se izdelek preneha izdelovati, potem je seveda njegova življenska doba zaključena in z tem pomeni, da izdelek nima več garancije! Lahko se zgodi, da doživljenska garancija velja le par dni, lahko velja tudi 10 let ali več - odvisno kako dolgo se kateri izdelek prodaja/izdeluje v tovarni!
Vse izdelke, katere pošljete k nam v garancijo, pošljete na svoje stroške - v znak dobre volje pa bomo poštnino za nazaj k Vam plačali mi. V primeru zavrnjene garancije oz. če pošljete v garancijo brezhiben izdelek, se izdelek pošlje nazaj na Vaše stroške in zaračuna stroške servisnega opravila za to storitev!

V nobenem primeru ne odgovarjamo za izgubo podatkov na medijih za zapisovanje (HDD, SSD in drugi).

Popravilo in garancijsko popravilo je možno tudi na vaši lokaciji, vendar teh popravil osnovna cene ne zajema. Če želite servis na domu, lahko sklenemo Pogodbo o vzdrževanju ali pa nas pokličete , ko se vam to zdi potrebno. Okvirni stroški posegov na vaši lokaciji so 18,00 €/uro in stroški kilometrine (velja za fizične osebe).

Servisiranje:

  • Popravila in/ali zamenjave prodanih izdelkov bo Dinokomp d.o.o. posredoval naprej na pooblaščen servis oz. direktno k proizvajalcu.
  • Podjetje DINOKOMP d.o.o., ne odgovarja za morebitne zamude roka 45 dni ali za nepravilnosti pri popravilu. 45 dnevni rok prične teči, ko je artikel sprejet na pooblaščen servis in ne takrat, ko je bil oddan ali dostavljen na sedež podjetja DINOKOMP d.o.o.!
  • Če v garancijskem obdobju izdelka ni mogoče popraviti, ga lahko podjetje Dinokomp d.o.o. po lastni izbiri zamenja z drugim enakovrednim, ali vrne znesek, kateri pa se zmanjša v skladu z dolžino obdobja, ko ste izdelek uporabljali.
  • Dinokomp d.o.o. ni odgovoren za poškodbe ali izgubo kakršnihkoli podatkov ali programov. Dinokomp d.o.o. priporoča, da naredite varnostne kopije vseh programov in podatkov, ter da odstranite vse izmenljive medije.
  • V primeru, da kupec izdelek pošlje v garancijsko popravilo in se na servisu ugotovi, da izdelek deluje brezhibno in na njem ni mogoče najti napake, se izdelek vrne na stroške kupca, ter se mu zaračuna stroške, kateri so nastali z testiranjem izdelka! Obračunani stroški se zaračunajo po servisnem ceniku!
  • Ob pošiljanju izdelka na servis, Vas prosimo, da na hrbtno stran garancijskega lista napišete svoje podatke (Ime, Priimek, Naslov, Pošta, GSM številka), ter podroben opis napake!

Prevzemni manipulant za posredovanje na servis oz. na popravilo direktno k proizvajalcu:
Dinokomp d.o.o., Vertnikova ul. 3, 2342 Ruše,  GSM: 051 630 333, servis@dinokomp.si

E-Mail: info@dinokomp.si
Tel.: +386 (0) 51 630 333